Головна » 2017 » Октябрь » 25 » Вивчення української музичної спадщини на уроках музичного мистецтва
00:36
Вивчення української музичної спадщини на уроках музичного мистецтва

    26 жовтня на мистецькому відділенні ННІ СПМО кафедрою теорії та методики музичної освіти і хореографії разом з кафедрою інструментального виконавства та музичного мистецтва естради в рамках проведення «Методичної майстерні педагога нової української школи» було проведено науково-методичний семінар «Вивчення української музичної спадщини на уроках музичного мистецтва». Це вже вдруге проводиться таких захід для вчителів музичного мистецтва. На семінарі були присутні вчителі м. Мелітополя та Мелітопольського району.

Метою проведеного семінару була консолідація інформаційних потоків щодо використання української музичної спадщини у викладанні музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» в загальноосвітній школі.

З доповіддю «Медіакомпетентність вчителя музичного мистецтва як необхідна передумова реалізації концепції «Нова українська школа», виступила Покатильська Г.В. – вчитель ЗОНЗ №25, Голова методичного об‘єднання вчителів мистецтва м. Мелітополь, аспірантка кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії (науковий керівник – професор Сегеда Н.А.). Мета майстер класу полягала у мотивації вчителів мистецтва до опанування нових елементів медіакомпетентності.

Фото МДПУ імені Богдана Хмельницького.Старший викладач кафедри інструментального виконавства та музичного мистецтва естради, заступник директора з навчально-виховної роботи ННІ СПМО з мистецьких дисциплін Власенко Е.А., та студентка магістратури ННІ СПМО Гайкова А.В. доповідали за темою: «Проектна діяльність як складник формування професійних компетентностей майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті концепції «Нова українська школа». Мета доповіді полягала у розкритті практичної методики проекту «Дивоцвіт» зорієнтованого на учнів початкових класів.

Фото МДПУ імені Богдана Хмельницького.Терещенко С.В. – аспірантка кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії (науковий керівник – професор Сегеда Н.А.) у своїй доповіді «Оригінальні методи та дидактичне забезпечення формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках мистецтва» представила оригінальні методи та презентацію дидактичного супроводу формування креативної компетентності у підлітків на інтегрованих уроках мистецтва.

Зазначені доповіді є результатом методичної діяльності Міжкафедральної науково-практичної лабораторії художньо-виконавської і педагогічної самореалізації вчителя мистецтва та хореографії (зав. лабораторії професор Сегеда Н.А.).

Доцент кафедри інструментального виконавства та музичного мистецтва естради Стотика О.В. представив сертифіковану програму «Комп’ютерне аранжування та звукорежисура». Зазначив, що метою програми є формування професійного світогляду висококваліфікованого фахівця, що володіє сучасними систематизованими науково-теоретичними знаннями та вміннями застосовувати їх в своїй практичній професійній діяльності, вироблення навичок оптимального та ефективного використання можливостей новітніх сучасних музичних технологій для аранжування та звукорежисури.

Наприкінці семінару підвела підсумки доцент кафедри інструментального виконавства та музичного мистецтва естради Стотика І.Г.

 

Фото МДПУ імені Богдана Хмельницького.

 

Переглядів: 263 | Додав: zhukovaoksanabor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar